dinsdag 8 april 2008

Opdacht gemeente Rotterdam / Idee ontwikkeling 2

Verandering van de plannen,

Ik had vandaag al mijn eerste idee al verteld over het stilleven wat ik wou fotograferen. Ik heb dit plan aangepast. Ik ben een beeld tegen gekomen wat ik beter kan koppelen naar de architecten, en er sluiten meer kernwoorden aan.

Ik verander mijn stilleven in een tafereel rond een ronde tafel.

Er zitten 3 mensen rond een tafel, en die zijn bezig met het bespreken van plannen over een project. Het is een hechte groep mensen, die uit liefde voor hun vak tot de late uurtjes bezig zijn om hun project te perfectioneren.

Om het onderstaande beeld te transformeren naar iets wat meer onze tijd is ,wil ik niets veranderen aan de sfeer ( licht ), en expressies op de gezichten . Deze probeer ik zoveel mogelijk zo te laten dat het op een schilderij blijft lijken.

De mensen gaan eigentijdse kleding dragen en ze hebben tekenspullen in hun hand. En er ligt papier op tafel waar druk op getekend is.

Het originele schilderij is van Gerrit van Honthorst genaamd:"de koppelaarsters" 



Dus dit is het beeld wat ik zo goed als ga uitvoeren, Met de aanpassingen zoals ik al zei.
Ik ga me de komende week bezig houden met lichtproeven en onderzoek naar hoe ik het licht van de schilderij kan na bootsen.

Marvin

Geen opmerkingen: